sobota, 9 lutego 2013

Stolica nie tylko.

Zakręcony tydzień.
Na samym początku dowiedziałam się,że zostaje sama w pokoju. No nic trudno, kogoś znajdę. Dlatego proszę Was o pomoc, jeśli znacie kogoś kto chce zmienić mieszkanie, a uczy się w Rzeszowie to dajcie mi znać.
Z nową szkołą już się oswoiłam, myślę,że zostałam zaakceptowana. Jedno jest ważne, nie spędzałam popołudni sama w pustym pokoju, a jak wiecie nie lubię bardzo samotności.
W czwartek odwiedziłam Warszawę. Jak ja uwielbiam to miasto mimo iż przywitało Nas śniegiem i zawieruchą. Dobra zabawa to podstawa, a w takim towarzystwie to już szczególnie. Teatr, ahhh pierwsze rzędy "strefa deszczu", spektakl fantastyczny i połowa wycieczki stwierdziła,że zostanie aktorem, ale to ciężka i mozolna praca, 3h biegasz, tańczysz, śpiewasz i grasz. Godziny prób i przygotowań. Wielki szacunek i podziw dla występujących.
Po tak pełnym emocji i tych dobrych i tych złych, czas na chwilę odpoczynku, więc grzecznie we wtorek się kładę do szpitala i oddaję w ręce lekarzy, a potem dopiero zacznę korzystać z ferii i czasu na naukę.
Teraz kilka zdjęć z Warszawy z moją "ekipą" hahah.
Udanych Ferii Zimowych dla tych co je teraz zaczęli !








3 komentarze:

  1. Znam te trzy godzinne męczarnie na deskach teatru. Może nie tak dobrego, jak w Warszawie, ale także wartego odwiedzenia :D TEATR OKNA ZAPRASZA XD
    Pozdrawiam i do jutra :D XD

    OdpowiedzUsuń
  2. było tam fenomenalnie ;) ja sobie teraz nie wyobrażam, żeby dzielić z kimś pokój na co dzień... jakbym miała tak mieszkać w mieszkaniu to sama w pokoju ;)
    nasza szkoła jest świetna pod względem ludzi ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja czekam i czekam na nowy wpis ..
    usycham z braku Twoich wpisów, odezwij się ! <3

    Tfuj najwienszy fan <3

    OdpowiedzUsuń