czwartek, 20 grudnia 2012

Moje święta






A teraz trochę zdjęć z dzisiejszego popołudnia, moje dwa Misie, Pan K. i Pan.M. ,  dwaj przyjaciele o nieprawdopodobnej cierpliwości do siebie nawzajem i szacunku jakim się darzą i darzą innych na przykład mnie. Dziękuję im pięknie za dzisiejszy dzień, zaliczam go do jak najbardziej udanych dzięki Wam Panowie : **































Notorycznie na historii piszę dla Was post.
Jak wiecie jestem na profilu humanistycznym. Historia powinna mnie pasjonować i ciekawić, ale niestety Pan od historii, nie obrażając go, ale jest DUPA, a nie nauczyciel.

Jutro wracam do domu, pierwszy raz zagoszczę w nim tydzień.
W Wigilię jadę do babci, zgiełk, gwar, pachnący barszcz, racuchy z jabłkami, w których są ukryte drobne pieniążki. Najbliższa rodzina zebrana przy ogromnym 3 metrowym stole. Choinka- oczywiście żywa sosna , przyniesiona przez mojego dziadka z lasu. W oddali słychać cicho puszczone kolędy.
Prezenty skromne drobiazgi.
Jak byłam mała to rozsypałam mąkę na dywan babci, bo chciałam sprawdzić czy naprawdę przychodzi Aniołek z prezentami. Nie rozczarowałam się kiedy zobaczyłam pełno odcisków butów wszelakich
"przecież ja już byłam duża i nie wierzyłam w takie bajki".
Z wiekiem święta dla mnie straciły urok. Już nie ma tego wielkiego oczekiwania w ekscytacji.
Teraz dla mnie najważniejsze jest  spotkanie z najbliższymi, bo tak rzadko ich widzę.




"W tę Wigilijną noc, niech w Waszym domowym zaciszu, przy Wigilijnym stole,
Zapanuje miłość, poczucie radości oraz zgoda,
Niech rodzinne ciepło doda wam odwagi w nadchodzącym nowym roku,
Tak aby był jeszcze lepszy od bieżącego."














6 komentarzy:

  1. Uwielbiam paczeć na twoje zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, staram się, aby każda sesja była inna :)

      Usuń
  2. Ten w brązowych włosach....mrrrr :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dasz namiary na tego w blond włosach ?

    OdpowiedzUsuń
  4. mega pozytywne, bardzo ładnie się ubierasz i czeszesz, aż miło się ogląda :)

    OdpowiedzUsuń