czwartek, 13 grudnia 2012

Odejdź, bo już czas.

Lekcja historii - Faustyna stoi przy tablicy i odpowiada, a ja cieszę się bo mam "szczęśliwy numerek".
Po kryjomu przez jedną słuchawkę, słucham radia i zastanawiam się o czym Wam napisać.

Wyzdrowiałam, na szczęście.

Ale co innego mnie teraz męczy. W ciągu jednego dnia, jednej nocy, wszystkie wspomnienia powróciły. Wspomnienia, o których chciałam zapomnieć, które już miały nie wrócić i odejść w niepamięć. Jednym słowem, czynem, gestem, poprzez jedną osobę, powróciło wszystko.
Jak to nie niewiele trzeba...

Nie mogę spać w nocy, za dużo myślę. Moje "klocki lego" w głowie rozpadły się, ale ja je ułożę jeszcze szybciej niż wcześniej, na pewno.
A w tym wszystkim pomagają mi spotkania, poznawanie nowych ludzi jak ja to mówię z "kolorowymi duszami".
Dlatego teraz trochę podziękowań, iż ten tydzień pozytywnie mnie zaskoczył.
 J. - za to że "męczę" Cie co wtorek ze zdjęciami, jesteś cudowna i uwielbiam Cię.
Pannie B. razem z Panami M. i S. - za bardzo miły weekend, następnym razem nie spalę ciasta ; )
I  oczywiście Panom K. i M.- za wtorek, bardzo dobrze się bawiłam i czułam w Waszym towarzystwie.

A ta przeszkoda w mojej głowie, w moich myślach szybko zniknie, tak będzie, czuję to !


















koszula i pilotka - New Yorker
spodnie - Vero Moda
pierścionek- House
zegarek - no name
buty - Zara
biustonosz - no name
ćwieki na biustonoszu i koszuli - allegro



2 komentarze:

  1. Co to jest pilotka ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to ta bluza złoto-czarna, która widnieje powyżej na zdjęciach. Jej nazwa pochodzi od kroju jaki posiada, czyli przypominający kurtkę pilota :)

      Usuń