niedziela, 30 grudnia 2012

Postanawiam...

Przepraszam Was, że nie było wpisu na moim blogu w czwartek, ale jakoś nie miałam ochoty ani weny do pisania.
Kiedy jestem w Stalowej, każdy czegoś ode mnie chce:
  • mama, abym siedziała z nią w domu
  • znajomi, abym się z nim spotkała
  • babcia, abym ją odwiedziła
  • abym coś pożyczyła
  • zamówiła
  • kupiła
Jestem tylko człowiekiem i przepraszam jeśli kogoś zaniedbałam, albo czegoś nie zrobiłam.

Mam 4 postanowienia noworoczne;

  • schudnąć 7kg
  • przepisać się do innej szkoły

  • zakochać się i być z Tą osobą 

  • zmienić kolor włosów





Podsumowując ten rok, to mogę powiedzieć,że był udany i wyjątkowy.
Zmieniłam miasto, otoczenie, szkołę.
Moje życie wywróciło się o 180 stopni, ale jest lepiej i mam nadzieję, że dalej tak będzie.


Życzę Wam wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku i epickiej zabawy do białego rana :)








  • bluza Paprocki&Brzozowski
  • spódnica SH
  • buty DeeZee
  • czapka H&M
  • zegarek no name
  • rajstopy Calzedonia

1 komentarz:

  1. to jest jak na razie mój ulubiony wpis ! nie wiem dlaczego :D

    OdpowiedzUsuń