niedziela, 13 stycznia 2013

Stabilność.

 Ostatnio dostałam pewną wiadomość,że za mało piszę o życiu i spadłam na dno.
Moi Drodzy i Kochani, będę pisać o swoim życiu tyle na ile chce Wam o tym opowiedzieć.
Zwłaszcza,że czytelnicy stalowowolscy(niektórzy), są bardzo ciekawi co się u mnie dzieje, a potem pół Stalowej "żywi" się plotką na mój temat.


Zmieniam szkołę,to jest pewne, od 28 stycznia.
Na początku pisałam,że nie zmienię szkoły itp., można to uznać za moją hipokryzję.
Po pewnym czasie dokładnie sobie powiedziałam, dlaczego tutaj jestem. 
Skoro chce się kształcić i robić to w jak najlepszych szkołach, to nie będę czekać i myśleć, a może zdam tą maturę z historii z tym o to nauczycielem prowadzącym...
Nie ! nie ! nie !
Ja mam zdać tą maturę z bardzo dobrym wynikiem i podejść do niej bez stresu !
Stąd ta nagła zmiana szkoły,mam nadzieję, że nie będę żałować, ale kto nie ryzykuje ten nie zobaczy.
To nie jest to co we wrześniu, że idę do nowej szkoły, nikogo nie znam. Nadal jest strach,że sobie nie poradzę, ale mam osoby, które na pewno mnie będą wspierać i mi pomagać na początku.

Ten weekend spędzam w Rzeszowie.
Ale niestety się rozchorowałam i leżę w mieszkaniu.
Wczoraj jeszcze zanim mnie nie rozłożyło byłam na zdjęciach więc "świeże" zdjęcia poniżej.

A jak Wam jak się żyje w nowym roku ? Ja dalej szukam stabilności, bo na razie wszystko się kręci jak na wariackich papierach. 

Dodałam jeszcze kilka zdjęć z sesji do mojego portfolio, osobiście uważam,że wyglądam jak "pączek w maśle".
 Ale przygodę z telewizją czas zacząć ; )


Jak wyzdrowieję, to na pewno się za tydzień rozpiszę i opiszę Wam,mój punkt widzenia na jakiś temat :)







a teraz te do portfolio 




3 komentarze:

  1. mogę dać ci korki z histy, zdaje mature rozszerzona:D na probnej mialam 68% z rozszerzenia wiec chyba niezle:D

    OdpowiedzUsuń
  2. No to napisz na priv na Facebooku moim to pogadamy ; )

    OdpowiedzUsuń