czwartek, 29 listopada 2012

I'm "perfect"

Jestem jedynaczką i dobrze mi z tym ! Brzmi to egoistycznie, ale tak jestem egoistką w pewnych sytuacjach, bardzo rzadko. Mam wiele wad. Przejawia się u mnie też hipokryzja. Jestem niecierpliwa, nie potrafię czekać. Za szybko czegoś chce i za bardzo się staram i zabiegam w jednej sytuacji. W tym momencie odstraszam pewne osoby. Wycofują się, a ja płaczę i zastanawiam się co było nie tak.
Ostatnio mój tato mi powiedział, że jak będę tak robić to zostanę starą panną z siedemdziesięcioma dwoma kotami, a wnuków to się nie doczeka...
Ale z drugiej strony. Jadę ostatnio busem do Stalowej, miałam doła, łzy leciały same po moich policzkach. Usiadł koło mnie starszy pan i przygląda się mi. Nagle mnie łapie za ramię, bierze głęboki oddech i wypowiada jedno zdanie: "Bo Wy młodzi za szybko się poddajecie" .
No właśnie, poddać się i odpuścić czy starać się i zabiegać ?
Żeby odpowiedzieć sobie na to pytanie muszę nauczyć się po pierwsze cierpliwości.
I właśnie to jest ten czas, to miejsce i ta pora, o tak.



Miłego weekendu i udanych Andrzejek : )


Ps. Jak ja nie lubię logarytmów... !




















4 komentarze:

  1. nikt nie lubi logarytmów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziwna ta kładeczka :D A co do notki to ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To winietowanie na tych zdjęciach to specjalnie ?
    W sumie subtelne, ale i tak mnie denerwuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. tak, specjalnie
    to blog Oli, jeśli uzna, że jej to przeszkadza to zrezygnuję z tego przy kolejnych zdjęciach

    OdpowiedzUsuń